Pazar, Şubat 19, 2012

bebişlere hediye 2

merhabalar bol fotoğraflı bir post karşılayacak şimdi sizi bebeği olan yada bebek bekleyen varsa baksın ve fikir alsın derim.
ilk önce oğluşumuzun kombinleri oğlumuzun adı beşir ....
 bu benim kendi elcegezimle yaptığım kapı süsü :)
 yazlık tulum:)
 pijamalarımız:)ve çıtçıtlı badilerimiz.

kızımızın kombinleri...
yine benim el emegi gö nuru kapı süsüm bu dahabi süslü oldu.....kızımızın adı hatice erva









badilerimiz:)
 tulumumuz :)
 çıtçıtlı badilerimiz :)
 yazlık takımımız :)

hepsini bayıla bayıla aldım çok şekerler ama dimi :) böyle hala ya can kurban hehe :))
allah herkese nasip etsin herkesin bebişini korusun ve tüm bebeişlere saglık mutluluk nasip etsin ...
hayırlı pazarlar

2 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel,
    birbirinden tatlı,
    birbirinden şeker,
    bayıldım bunlara...
    ama en çok kız cicilerini beğendim :))
    güle güle kullansın allah analı bablı büyütsün...
    amin...
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...