Pazartesi, Aralık 24, 2012

fasülye ben ve süsütown

gecikmis bir yazı oldugunun farkındayım ama bir nebze dönmek adına yazmak istedim gecenlerde süsütown toplantısındaydım bundan bahsetmeden gecemicem cünkü..

öncelikle fasülye ve benden haberler fasülyecik tam gaz ileri büyüyor cok sükür saglıgı sihati rahatı yerinde simdilik bense ben coooooook agır abi durumundayım bilmiyorum neden 3. cocuk oldugundanmıdır yoksa bebegimin kız oldugundanmıdır kızları ücledik bu arada  cok halsizim yani kanepeyle ask yasıyoruz desem yeridir aksam sabah uzanma vaziyetindeyim cünkü
 zavallı kanepe iskence cekiyor hehe :)
 ama ben bu duruma dur demesinide bildim arada hehe hangi arada 2 hafta  önce süsütowna giderek tabi .....
 

gelelim süsütown gezime bu agırlıkla nasıl gittim ben bile kendime hayran kaldım o derece yani ama iyiki gitmisim benim icin acayip bir hava alma söz konusu oldu diyebilirim
süheda aydın süsütown sahibesi kızımız tanıyan tanımayan varmı bilmiyorum ama face sayfası burada acın bir gezin derim ben sahsen kendim süheda yı cok sevdim cok hanım hanımcık ve kibar bir bayandi bizleri cok sıcak karsıladı bizleri derken beniiiiii ben yanlızdım ama kankilerim oldu tabi ordan hehe :)


öncelikle yaptıgı isi takdir ettim kolay degil tabi ticarette tutunmak ve tanınmak güzel bisey yapmıs neticede ve internet üzerinden isim yapmıs diyebiliriz aslında ben süsütown icin cok ön yargılıydım ama yerinde görünce biraz abarttıgımı anladım kızımız hakketten isin erbabı olmak icin ugrasıyomus takdir ettim sahsen okulunu okuyo yani .....




 


gelelim hediyelere sagolsun sühedacım bizlere cok
cici hediyeler hazırlamıs bileklik kendi tasrımı ve güzel ev ayakkabılarım da sponsorunun
yandaki pembe salda sattıgı sallardan sanırım oda bana cekiliste cıktı ayrıca sevindim...





veeeeee  son olarak Rukiye sevilay Tascı  cooook severek takip ettigim fotografcı bayan onu ayrıca orda görmek ve tanısmak beni cok mutlu etti isini cok seven ve hakkıyla yapmaya calısan insanlardan bence burdan tekrar tesekkür ediyorum beni kırmadıgı ve fotograf cekindigi icin .....



veee iste sona geldik neyseki tekrar yazabildigime cok seviniyorum yorumlarınızla benim yanımda olursanız cok sevinirim simdilik ben kacar zira sevval öksürük nöbeti geciriyor gidip ona pekmez icirecem ah ah ana olmak böyle biseymis 10 yıllık bir anne olarak anlamıs bulunuyorummm



sevgilerrrrrrrrrr......................

Cumartesi, Kasım 24, 2012

asüre günümüz mübarek olsun


Aşure günü yapılması iyi olan işler:
1-
 Aşure günü oruç tutmak sünnettir. Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
(Aşure günü oruç tutanın, bir yıllık günahları affolur.) [Müslim, Tirmizi, İ. Ahmed, Taberani]

(Aşurenin faziletinden faydalanın! Bu mübarek günde oruç tutan, melekler, peygamberler, şehidler ve salihlerin ibadetleri kadar sevaba kavuşur.) [Şir’a]

(Aşure günü bir gün önce, bir gün sonra da tutarak Yahudilere muhalefet edin.) [İ.Ahmed] [Yalnız Aşure günü oruç tutmak mekruhtur. Bir gün öncesi veya bir gün sonrası ile tutmalı!]

Peygamber efendimiz bir gün öğleye doğru buyurdu ki:
(Herkese duyurun! Bugün bir şey yiyen, akşama kadar yemesin, oruçlu gibi dursun! Bir şey yemeyen de oruç tutsun! Çünkü bugün Aşure günüdür.) [Buhari, Müslim, Ebu Davud]

Peygamber efendimiz, bugün bir hurmayı mübarek ağzında ıslatıp çocukların ağzına verirdi. Çocuklar, Resulullahın mucizesi olarak akşama kadar bir şey yiyip içmezlerdi. Bugün bazı hayvanların bile bir şey yemediği bildirilmiştir. Bir avcı, Aşure günü, bir geyik yakaladı. Geyik, yavrularını emzirip akşamdan sonra dönmek üzere, avcının izin vermesi için, Resulullah efendimizden, şefaat istedi. Avcı, geyiğin akşama kalmadan hemen gelmesini isteyince, geyik, (Bugün Aşure günüdür. Bugünün hürmetine yavrularımızı emzirmeyiz. Onun için akşamdan sonra gelmek için izin istedim) dedi. Bunu duyan avcı, geyiği Resulullaha hediye etti. O da, geyiği serbest bıraktı.

2- Sıla-i rahim yapmalı. Yani akrabayı ziyaret edip, hediye ile veya çeşitli yardım ile gönüllerini almalı. Hadis-i şerifte, (Sıla-i rahmi terk eden, Aşure günü akrabasını ziyaret ederse, Yahya ve İsa’nın sevabı kadar ecre kavuşur) buyuruldu. (Şir’a)

3- Sadaka vermek sünnettir, ibadettir. Hadis-i şerifte, (Aşure günü, zerre kadar sadaka veren, Uhud Dağı kadar sevaba kavuşur)buyuruldu. (Şir'a)

(Bugün ibadettir) diye aşure pişirmek günahtır. Aşurenin bugüne mahsus ibadet olmadığını bilerek, bugün aşure veya başka tatlı yapmak günah olmaz, sevap olur. Bu inceliği iyi anlamalı. Tedavi niyetiyle sürme çeken bugün de sürmelenebilir. Hadis-i şerifte, (Aşure günü ismidle sürmelenen, göz ağrısı görmez) buyuruldu. (Hakim)

4- Çok selam vermeli. Hadis-i şerifte, (Aşure günü, on Müslümana selam veren, bütün Müslümanlara selam vermiş gibi sevaba kavuşur) buyuruldu. (Şir'a)

5- Çoluk çocuğunu sevindirmeli! Hadis-i şerifte, (Aşure günü, aile efradının nafakasını geniş tutanın, bütün yıl nafakası geniş olur)buyuruldu. (Beyheki)

6- Gusletmeli. Hadis-i şerifte, (Aşure günü gusleden mümin, günahlardan temizlenir) buyuruldu. (Şir'a) [Bu sevaplar, itikadı düzgün olan, namaz kılan ve haramlardan kaçan mümin içindir. Bunlara riayet etmeyen kimse, Aşure günü, bir değil, defalarca gusletse, günahları affolmaz.]

7- İlim öğrenmeli! Hadis-i şerifte, (Aşure günü, ilim öğrenilen veya Allahü teâlâyı zikredilen bir yerde, biraz oturan, Cennete girer)buyuruldu. Bu gece ilim olarak, ehl-i sünnete uygun bir kitap, [meselaİslam Ahlakı veya Tam İlmihal Seadet-i Ebediyye] okumalıdır. Ayrıca Kur’an-ı kerim okumalı, kazası olan kaza namazı kılmalı. (Şir’a)


NOT: RESİMDEKİ ASUREYİ BEN YAPTIM RABBİM HERKESİN DUALARINI KABUL ETSİN 

Pazartesi, Kasım 12, 2012

GERİ DÖNMEK COK GÜZEL

SELAM.......
canlarım naber nasılsınız bakalım nasıl gidiyor hayat benimkini sorarsanız asırı bir agırlık var üzerimde ama cok sükür yinede iyiym fasülyecik tam 11 haftalık oldu büyüyoruz yavas yavas ama ben cok sabırsızım bır an önce büyüsün istiyorum ama olsun dimi rabbim saglıklı etsinde yavas büyüsün kuzum.

bende yavastan yavastan basımı evden cıkarmaya basladım aa ne o ya kanepeye saplanıp kalmıstım ama halımı görseniz haksız sayılmazssın dersiniz mesela ..yukardaki resim hayatımdan bezmis gibi duruyorum su halime bakın hehe ..

hafta sonu yengecimle sinemaya gittik ordan bu resim hani su meshur filme EVİM SENSİN film güzeldi agladık sızladık vs..filmle ilgili yorumları sonraya saklicam cünkü..

esas enterasan olan filme giderken film olduk nasılmıı 

filmden cıktıktan sonra yengemlere gitmeye karar verdik  onlarda basak sehirde oturuyor allahım 212 nin ordan bir türlü otobüs bulamadık ne yapsak ne yapsak derken biraz yürüyelim dedik bu arada 212 yi dört dönüyoz allah cahilligin gözünü kör etsin 
ay yürüdük yürüdük otobana cıktık  tekrar yukarı derken pesimize bir köpek takılmazmı bizi koklaya koklaya geliyo ben cok korkarım bariyerleri atlaya atlaya kactıkmı ondan haha birde yengem dönüp köpege host host demezmi ay yıkıldım gülsemmi aglasammi  ah ah su halimle basıma gelmeyen kalmadı yani

tam tamam cıktık ana yola dedik tabiiiii yine yürüdük bir münübüscüyle karsılastık iste dert anlatmaya basladık tabi aksam aksam 4 bayan adam halimize acıdı depozıtonun oraya brakırım dedi neyse olur dedik 
oda depozitonun asagı yolunda bıraktı mı birazda ordan yürüdük birde ne gördük dersiniz yine köpek ay ben bunlardan ne cekecem ama nasıl havlıyo zaten tırsıyorum neyseki baglıymıs yengem de baglı köpekten korkuyon diyo ama napim tırsıyorum iste 
 bu arada mahmut cocuklara baktıgı icin gelip bizi alamadı bide yengeminkilerde basında kocacıgımın ben ıkıde bır mesaj atıyom araba yok soyle böyle adamda tırsmısmı ne oldu bunlara diye
 allahtan depozitonun orda aradım artık dayanamicam dilara bakar hemen geldiye o zaten gelecekti ben cocuklarla ın bın zor olur dıye seslenmiyordum ne bilim böyle olacagını ay neyseki kocacım geldi bizi ordan aldıda gecemiz az hasarlı sona erdi..hehehe

banada bu geceden post cıktı siz siz olun arabasız 212 zıkkımına gitmeyin 

herkese sevgilerrrrrrrrrrr..................


Perşembe, Ekim 25, 2012

bayraminiz kutlu olsunnnn

biz bayrama haziriz 
kinalarimizi yaktik cicilerimizi giydik artik el opme vakti
herkese hayirli bayramlar 
rabbim kurbanlarinizi mubarek eylesin .............

Pazar, Ekim 21, 2012

biz geldiiiiiik


nasilsiniz bakalim blogcanlar biz geldik evet biraz gec oldu ama cok sukur kavustum sizlere yukarda gordugunuz bebis yuzunden ara vermek zorunda kaldimpardon fasulye dicektim :)
 kusuruma bakmayin artik 
 ama beni daha fazla ayirma dedim blogumdan ve neyseki iyi sonuc kendimi cok iyi hissediyorum artik 
simdilik varligiyla yoklugu bir bizim misafirin dun en son ki muayenemize gittik hersey yolunda cok sukur
bu kadar fasulyecik kadar olmusuz suan 9 haftalik bana dua etmeyi unutmayin arkadaslar
rabbim tum hamilelere yardim etsin beni merak eden nerdesin diyen arkadaslardan hepinizden allah razi olsun 
soran sormayan herkes sagolsun
 aslinda okadar cok sey birikmistiki simdi ne anlatacagimi sasirdim dogrusu 
bayram ustu bi acilis yapayim dedim iste simdilik benden bu kadar 
herkesi kocaman opuyorum saglicakla kalin 
inslh yeni yayinlar gelecek SEVGILER......

Çarşamba, Eylül 26, 2012

çekilişş vaaaaaaaarrrrr

canım kübracığımın çekilişi var millet katılmak isteyenler buyursun
http://mutluet.blogspot.com/2012/09/cekilisim-var.html herkescikleri bekleriz
tabi ama inşlh bana çıkar hadi bakalım yeni bebişimin şansına :)))

Cuma, Eylül 21, 2012

gezmelerdeyizzzzzzz

selamlar blogcanlar ben yine gezmelerden gelip sesleniyorum size yine bir blog arkadaşım ve yeni bir tanışma, arkadaşım kuzunun annesi blogunun sahibesi zühaldi. beni yorumlarıyla hiç yalnız bırakmayan canım arkadaşım allah bin kere razı olsun çünkü çok şekerdi ve ben sohbetimize doyamadım
kendisine kuzunun annesi diyor nedenmi ?




çünkü böyle tatlı bir kuzuya sahip allahım çok şeker degilmi ama tam kuzu kendimi nasıl tuttum anlatamam alıp mıncıklamamak için zor durdum çocuk ilk görüşmede korkmasın dedim hehe :)
















karşılıklı oturduk zühalimle bir cafede çay içelim dedik  ama ne cafeymiş dışarda yağmur var adamlar

içerde klimayı açmış son ayar donduk
ama zühalimin okadar sıcak sohbeti vardıki zamanın nasıl geçtiğini anlamadık canım benim sohbeti okadar hoş bir insanki seni tanıdığıma çok sevindim çok sagol arkadaşım



 zühal kuzuyla koklaşırken .......
karşılıklı hediyeleştik 
kuzucuk benim hediyemi alırken 



,okadar resim çektim bi kendimi çekemedim iyimi :P


bunlarda benim cicilerim hepsini teker teker okşuyorum şimdi
çok sevdim hediyelerimi zuhalin bana iğnedanlık sözü vardı canım yanınada bir sürü şey koymuş çok teşekkürler el emeği göz nuru hediyelerin için canım arkadaşım. inşallah yine buluşur dertleşiriz .....










bir günüde böylece bitirmiş olduk ben biraz erken kalktım çünkü hastanede randevum vardı bu haberi nasıl versem bilemedim ama benim üçüncü bebişim geliyo :))dualarınızı eksik etmezseniz sevinirim herkesten
 allah razı olsun
sevgilerrrrrr...........

Cuma, Eylül 14, 2012

messt bizi messt etti :))


 selamlar blogcanlar ne zamndır giremiyorum of bi hastayım bi yorgun  birde bolbol geziyorum geçen hafta kızlarla üsküdar messt cafe de buluşmamız vardı sagolsun arzu (cadı kızın dırdırı ) ayarladı ve bizi buluşturdu aslında son dakikaya kadar gidecegim belli degildi ama son dakika ya allah dedim ve çıktım yola zaten arzuyada süpriz oldu çok sevindi bende çok sevindim gittiğime çünkü birsürü güzel arkadaş edindim kendime
blog dünyasını bu yüzden çok seviyorum işte hadi resimlere geçelim


 sıra sıra dizildik çok eglenceliydi resim çekilrken bile gülmekten alamadık kendimizi
 burda masadayız kızlar hepinizi çok sevdimmm yine yapalım lütfen .......
 fatmammmm son dakikaya kadar gözüm yolda bekledim neyseki kavuşma anı gerçekleşti ve sonunda kucaklaşabildik .....


güzeller güzeli didem ve kübra sizleri tanıdığım için çok
mutluyum çok sagolun güler yüzünüz için
yaseminim ve arzum sizlerde çok ama çok özelsiniz















ve zehra didem ,ben üçlüsü zehrayıda tanıdığım için okadar şanslıyımki bir insanın dikişten anlayan arkadaşı olması çok güzel bişey şimdiden kardeşimin düğünü için kıyafet fikir alışverişine başladım bile ....
hepsi ayrı hepsi birbirinden özel insanlardı bir kübramız daha vardı ikra modanın sahibi allahım hayran kaldım diyebilirim kendi markasını yaratabilmek herkesin harcı degildir başarılar kübracım daha nice işler yaparsın inşlh...

günümüz eglenceli ve hoş sohbettiki sanki anlatılmaz yaşanır

arzummm http://arzuveazralblog-arzu.blogspot.com/

kübram   http://mutluet.blogspot.com/

didemim  http://dideminkurabiyekokulumutfagi.blogspot.com/

fatmam    http://fatimailehayat.blogspot.com/

yaseminim http://kokosca.blogspot.com/

zehram  http://tesetturdetrend.blogspot.com/

ve kübra kütüklü ıkra moda  https://www.facebook.com/kubra.ikramoda


arkadaşlar hepinize çok ama çok teşekkürler hepinizi çok seviyorum daha nice buluşmalara inşlh


Çarşamba, Eylül 05, 2012

Pazartesi, Eylül 03, 2012

veeeeeee tatil bitti ama bende bittim

dönüşüm muhteşem olacak demişmiydim demediysem işte şimdi diyorum muhteşem bir dönüş yaptım hehe :)
aslında hüzünlüyüm ,mutluyum,gerginim ,yorgunum,
argınım  ama herşeye rağmen evimdeyim çok şükür .

istanbula girer girmez mahmuta saga çek filan dicektim topragı öpmek için 
ama içimden napiyo bu kadın der beni boşamaya filan kalkar diye demedim
 haha neme lazım adamdanda olmayalım durduk yere dimi ama :P 

gelelim tatilime öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım ve anlatmaya başlayalım istanbuldan gaziantebe  uçtum orda kardeşim var bebişleri olalı altı ay olmuştu ve ben yegenimi hala görmemiştim ilk işim kuzucuguma koşmak oldu sizleri prensimle tanıştırayım 
adı beşir babacığımın adını koydu kardeşim ...
antep maceram bitti sanmayın detaylı anlatacam daha sonra ..
sırasıyla antakya ve köy yaptım daha sonra antakyada bizim büyük gelinle vur patlasın çal oynasın yaptık bu sefer. yeni yeni mekanlar açılmış gezdik tozduk yedik içtik çok güzeldi çok özlemişim memleketimi onu farkettim ah dedim ah keşke birde sınıfımdan arkadaşlarımı görebilsemde hasret gidersem ama olmadı kimbilir nerdedirler yani ben istanbuldaysam ...
daha sonra köye geçme zamanı geldi köy arabalarına bindim kızlarla benim ama biniş o biniş yer kaptıysan oturdun yoksa buldugn kovanın üstüne oturacaksın hehe :) tabure filanda yok evet yanlış duymadınız bildigin kova ...dilaram yavrum valizin üstünde geldi kuzum kıyamam ...

ve asıl süpriz köyde karşıladı beni kaynım gelmişti mısırda çalışan bir kaynım var da
ee bunun nesi süpriz demeyin tutturdumu bacını istiyom diye işte sana şok şok şok 
ah ben ve bacımla eltimi olacaz demeye kalmadı hop bide baktım kızı istemeye gidiyoz ve benim hayaller mafiş (arapça bir kelime ) şuan bacım kaynımla nişanlanmış oldu aslında kader kısmet demekten öteye gidilmiyo çünkü böyle hayırlı işler biranda olurya öylede oldu varsın bacım eltim olsun yeterki mutlu olsun nişan fotolarınıda ben çektim büyük bir mutlulukla çok güzel oldu bir ara daha detaylı anlatırım inşlh 
benim tatilim kısaca böyle geçti aslında daha çok şey var ama hepsini bir posta şıkıştırmayalım dimi :P
ee peki sizlerin tatili nasıl geçti bakalım  sıra sizde anlatın hadi....
herkese sevgiler......

Çarşamba, Ağustos 01, 2012

veda etme zamanı geldi

sevgili blogcanlarım ben bu gece hataya uçuyorum artıkın hakkınızı helal edin memleketime gidicem gezicem tatilimi yapacagım inşlh 
planım baya bir uzun kalmak sanırım çok özliyecem sizleri ve blogumu köyde nete girme fırsatım olurmu bilmiyorum ama face  telden takılacam inşlh tası, taragı topladık bekliyoruz bakalım sahurda çıkıcaz  inşlh 


aslında okadar çok resim çekmiştim iftarları misafir sofralarını ve sultan ahmet geezimizi ama bir türlü nasip olmadı yazmak, gitme telaşı mideme taş gibi oturdu sanki ,
yola çıkacagım zamn böyle oluyorum hep içimede sıkıntı giriyor kendimde olamıyorum anlayacagınız ..
yazıma çok sevdiğim arkadaşımın hediye çekilişini duyurarak bitirmek istiyorum http://kelebekgibi.blogspot.com/2012/07/okuyucularima-sartsz-hediye.html kelebekgibi sagolsun bize cici hediyeler hazırlamış maşallah blogu 1000 kişiye ulaştı rabbim daha nice binler nasip etsin sana arkadaşım..


banada dualarınızı eksik etmezseniz sevinirim yola çıkma korkusu dakikalar geçtikçe daha belirginleşiyor sanki, neyse çok abartmayım alt tarafı uçaga binecem hehe :) inşlh bişe olmaz :(  kalın saglıcakla beni unutmayın ha arada tırtıklayın blogumu  allaha emanet olun :)
sevgi ve muhabbetle..........

Cuma, Temmuz 27, 2012

kuzularım...

 iki kuzum dilara ve şevvalim eyüp sultan gezimizden bir kare camide dua ederken

dilaram camiyi çok seviyorlar şükür bende her fırsatta götürmeye çalışıyorum
camillerimizi kültürümüzü dahası dinimizi en güzel şekilde öğrenmeleri 
için....



bu kuzuda neşe zeren ailemize yeni katıldı akrabamızın çok tatlı prensesi 
henüz 44 günlük maşallahınızı eksik etmeyin 
sevgiler...................

Perşembe, Temmuz 26, 2012

güzel şeyler bunlar

blogger olmanın en güzel yönlerinden biride güzel insanlarla tanışmak ve onların sizi bulması seviyorum bu ortamı netten faydalanacak en güzel şey blogger olmak ve blogerleri okumak hepsi birbirinden degerli insanlar hepsinden allah razı olsun velhasıl:
ramazanın ilk günlerinde bir mail aldım beni takip eden bir arkadaş sagolsun sayfamı begenip benden yardım istedi blog açma konusunda her ne kadar bende acemi sayılsamda elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştım ve bu arkadaşımız mail alışverişimizden sonra güzel bir blog açtı kendine o kadar sevindimki anlatamam hem güzel yeni bir blogger hemde yenibir arkadaş kazandım. ben blogumu açtıgımda bana sahip çıkan aralarına alan güzel bloger arkadaşlarımı şimdi daha iyi anlıyorum aramıza yeni katılanlara ışık tutuyormuşuz meger şu mübarek ramazan günlerinde inşlh daha çok güzel insanlarla karşılaşırız ve hep birbirine saygı ve sevgiyle yaklaşan insanlar oluruz
ee hatice çok uzattın kim bu arkadaş merak ettik diyosanız tamam işte linki neşe ve neşe kızımız anaokulu öğretmeni şekermi şeker bir blogu oldu bana destek olan tüm arkadaşlarımı davet ediyorum sayfasına şimdiden teşekkürler kızlar hepinizi seviyorum
bana gelince haftaya hatay yolcusuyum bir veda postu yaparım inşlh buralarda çok kalamıyorum hazırlıklar malum herkese hayırlı ramazanlar
sevgi ve muhabbetle..............

Cuma, Temmuz 20, 2012

hayırlı ramazanlar



Ey Mevlam (Hz. Ali'nin Duası) 




Allah’ım! Sadece tertemiz bir kalple Allah’ın huzuruna çıkan hariç mal ve evlatların -insana- hiçbir yararı olmadığı günde senden aman diliyorum. Zalimin -hasretle- ellerini ısıracağı ve “keşke ben Resulullah’a -itaat- yolunu tutsaydım” diyeceği günde senden aman diliyorum. Günahkârların yüzlerinden tanınacağı, saçları ve ayaklarından tutulacağı günde senden aman diliyorum

duaların kabul olduğu bu günleri iyi degerlendirmemizi nasip etsin mevlam..


ve bizim bu akşamki iftar menümüz :
çorba
tavuk
mantı
pilav ve salata
ilk gün hafif olsun istedim
peki siz neler yapıyosunuz ilk günde hadi menüleri yazalım
hayırlı cumalar.......

Cumartesi, Temmuz 14, 2012

internetim yoktu özledim sizi :)

selamlar ben geldim hehe 5 gündür net yoktu ya çıldıracaktım nerdeyse yazmayı özlemişim of ne kadar alışıyo meger insan internet ortamına az daha benim adamla kavga ediyordum net yok diye hehe :) neyseki hallettim sorunu çok şükür net yookken nelerlemi uğraştım aslında pekde sıkıldım söylenemez tam olarak şunları yaptım çünkü:
kayınvalidemler bendeydi teyzemle beraber ilk olarak onları yolcu ettim ne yalan söyleyim alıştıydım gittiklerine üzüldüm 

 evde bişeylerle uğraştım iğne iplik aldım elime ama bişey beceremedim yinede beceriksizliğimide sevdim küçük kız misali :





kız çelerimle gezdim tozdum ama sadece akşamları malum havalar çok sıcak güzel yemek denemelerim oldu bi ara resimlerini ne eklicem hatta hatay yemekleri köşesiyle göreceksiniz beni yakında yani ev hanımıydım herzamnki gibi seviyorum ev hanımlığını napiiiiim:))yine sevdim..















yine yeni yeniden dersler başlıyo bu ay sonu sınavım var çoooook çalışmalıyım yine çoooook ve ben ders çalışmayıda sevdim :)
ve yine rabbime şükrettim başıma gelen ne olursa olsun sevebildiğim için şu an ben bunları yazarken içeride terlik savaşı yapan ve camı çerçeveyi indiren iki bıcırıgıda sevdim .....
haaa unutmadan sizleride sevdim :)
sevgi ve muhabbetle

Salı, Temmuz 03, 2012

son demlerimiz :))

selam blogcanlar çogumuz tatile hazırlanırken ve tatildeyken bende gitmeden önce bir kaç post daha yazmak istedim .bu ara lar yine misafirim var allah eksik etmesin bu sene benim misafir senemdi hehe çünküardı arkası kesilmeyen bir misafir gurubu karşıladım ve hala karşılıyorum hayırlısı olsun bunlar güzel telaşlar ama valla acayip oldum anlatamam niyemi ?
senenin başında eltimler yurtdışından tr ye taşındılar ve bende kaldılar 1 ay
daha sonra kızkardeşim memleketten geldi ...
ve sonrasında görümcem ve oğulları....
daha sonrasında teyzem ve kayın validem arada yatılı gelmeyenleri hiç saymadım onlar günü birlikçi hehe :)
olsun misafir berekettir demişler :))
şu an hala teyzem ve kayınvalidem bendeler onları gezdirmeyle meşgulum bu aralar geziyoruz sohbet ediyoruz vaktin nasıl geç tiğini anlamıyor insan hele tayzem okadar hoş sohbetki birde bizim memleketin dilinden konuşuyor sizin için biraz derledim hadi geçelim .
teyzemin konuşmaları ben size tercüme edecem:)
teyze burası piyerloti tepesi
biliyorum kızım o çak gelmiştik biz iniştenle(o zaman gelmiştik eniştenle)
teyze gel balkona oturalım
anammmm buydum gıııız e nanca soğuk helimi ( anam ülşüdüm kız ne kadar soguk degilmi )
teyze ne yemek yapalım,
keme getir gızım soyayım da gavurak ( patates getir kavuralım)
teyzem :
kele gızım ıcık duzlu yoğurt getirde yiyek keni
-şimdi bunca araba nerden gelik ola acep
-istanbulun hepsi bunca zahır gızm


ben her seferinde zevkle dinliyorum teyzemi hehe:) onlarda bizim antakyada böyle konuşuyolar ee bende gidince konuşuyorum haliyle nede olsa antekeliyim deymi :)))

hayırlı günler sevgi ve muhabbetle

Cumartesi, Haziran 30, 2012

Çarşamba, Haziran 27, 2012

düğün sezonunu açtık

 dilara ve şevval bir heves hazırlandılar kınaya yengemin kardeşinin düğünü vardı ona hazırlanalım dedik bende kızçelerimi bir güzel prensese çevirdim dilaram kocaman mı olmuş ben mi yanlış görüyorum korkuyorum bu kızın büyümesinden sanırırım..
 beyazlar içinde ne de hoş yavrum benim annelik duygularım depreşti gene.:)

 elticiğimle beraberim çok seviyorum o nu çok şükür çok iyi anlaşanlardanız ilk günden beri ablam gibi sagolsun çok da güzel olmuştu o gece bayıldım hani abim şanslı adam vesselam :P
 gelin hanım çok şekerdi  çok sevdim hayırlı uğurlu olur inşlh yanındakide eltimin kızı şaşıranlar olabilir ama evet onun kızı maşallah demeyi unutmayın
 erzurumluların adetiymiş kınadan sonra böyle bir sofra kurdular hehe :) agzım açık kaldı bizim oaralarda yok çünkü böyle bişey güzel bir adet erkek tarafı uzaktan gelmişti çünkü ama benim için kötü oldu zaten biraz dikkat ediyodum bunu görüncede ahhhhhhh ahhhhhhh sormayın yani ama tuttum kendimi :P
çok güzel bir geceydi hernekadar geç gidip çok fazla kurtlarımı dökemesemde güzel di
herkese mutlu güzel günler diliyorum
SEVGİLER..........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...