Çarşamba, Şubat 01, 2012

bebişlere hediye

ben şimdi ikinci kez hala oluyorum ya bu heyecan ve gazla elime ne geçerse alıyorum aslında iki kez arka arkaya olacam hala çünkü iki erkek kardeşimin ikisinin de hanımı hamile aynı döneme denk geldi kısmet işte birini beklerken hop baktık öbürüde kalmış .kuzenler işte ayrılamadılar heralde aynı anda gelelim dediler.




iyide ettiler gerçi henüz bekleme aşamasındayız.onun için hazırlıklar tam gaz devam ediyor bende geçenlerde biraz alış veriş yaptım onları bi ara başka bir postta yazacam ama şimdi yaptığım kapı süsü lerini yayınlamak istiyorum bebişlerimizden biri erkek diğeri ise kız  erkek olanı bitti kız ise hala yapım aşamasında
kendi el emeği göz nurum olsun istedim onlar doğup büyüyünce bakın halanız sizin için neler yaptı derim keratalara .ilk resimdde dilara kafayı sokmuş köşeden ah ne yapacam ben bu kızla hiç yerinde durmuyo . inşlh beğenirsiniz hadi ben kaçar iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...