Salı, Mart 20, 2012

hediyeleştim sevdim yine katıldım

bilenler bilir geçen hafta degmesin yağlı boya sahibesi hediyeleşme etkinliği yapmıştı ve ben katılmıştım çok tatlı başka blog sahibesi arkadaşım burcuyla eşleştik ve harika hediyeler gönderdik birbirimize onlardan ayrıca bir postta bahsedecem gelelim konumuza sevgili cicibicişeyler bloğunun sahibesi yarende böyle bir etkinlik düzenledi sagolsun yalnız bu sefer ki kalp temalı içine ufaktan da olsa bir kalp objesi atmamızı istiyor seveseve tabiki bakalım bu sefer kimle eşleşecem eee bu kadar bahsettikten sonra sizede bir şevk gelmiştir katılmak isteyenleri hiç bekletmeden buraya alayım
hadi beklemeyin bu güzel sünneti kaçırmayın :)
sevgiler

4 yorum:

  1. bende katılıyorum:)))
    bakalım kim çıkıcak:))

    YanıtlaSil
  2. canım benim seninle eşleştiğime ve seni tanıdığıma çok sevindim blogunu takibe aldım sevgiler canım en kısa zamanda görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  3. bende cnm çok sagol inlh görüşecaz tabi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...