Çarşamba, Mart 07, 2012

blog dünyası sen harikasın :)

inanmiyacağınız bir post yazıcam şimdi yani hadi cnm bu kadarda olamz, ne yaptınız siz ,dünya bu kadar küçük olamazsın, allahım sen nelere kadirsin diceksizniz çünkü aynı sözleri yaklaşık bir saaattir kendikendime tekrarlıyorum ama sonuç harika baştan beri biliyodum kendisinde beni çeken bişeyler vardı rabbim nasip edecekya okadar sıcak geldiki bana anlatamam size yazıları anlatışı yorumları hep birbirimize yakındık bi gün belki tanışacak yakından görüşecek arkadaş olacaktık belkide ama blog tarihinde bir ilk yaşandı belkide
kimden bahsettiğimi merak ettiniz dimi evet açıklıyorum tabikide kelebegimden bahsediyorum kelebekmisali bloğunun çoook ama çok tatlı sahibesinden biz birbirimizi net dünyasınız rüzgarında blog dünyasında bulduk ilk tanışmamız benim ona evlilik hikayemi yollayıp yayınlamasıyla oldu ama bi gerçek vardı ve biz bundan habersiz birbirimizi o kadar çok sevmiştikki cnm kardeşim benim
gelelim esas konuya biz konuşurken birbirimizi daha yakından tanımaya çalışırken ne ögrendik bilyomusunuz babalarımızın birbirlerini tanıdıklarını  evet benim babamda polisti onun babasıda polismiş ve babamı tanıyomuş biz karşılıklı şok geçirirken halasının eşi olan enişteside  babamla da çok samimi hatta en yakın arkadaş oldukları çıktı ortaya :)
aslında ilk başta birbirimize memleketlerimizden bahsediyorduk ve hataylı olduğumu söyledim oda bana biz hataya ara ara gelirdik orda nuri amcalar var dedi hatta aa sana nuri amcayı bile söyledim dedi
ben tabi hemen atladım nuri amcayı bende tanıyordum çünkü (kendisi babamın en yakın arkadaşlarından ve babam şehit olduğundan beri bizimle irtibatı kesmeyen biri hala görüşüyoruz)
neyse eşinin adı çocuklarının adı derken hepsini tanıyoruz ordan halasının eşinin adı benim bababın adı ve babasına teker teker soruşu ben burdan o teeee fransalardan havalara uçtuk anlayacağınız :)
ben hala şoklardayım nerden nereye kimderdi bir gün blog yazacamda babacığımın arkadaşına yiğenine rastlayacagım cnm kelebegim ama ilk günden birbirimize ısınmamızda varmış bir hikmet rabbim bizi karşılaştıracakmış böyle olmasa bile başka yerde ama ben böyle olduğu için çok ama çok şükür ediyorum çünkü kelebegimle benim aramda hakikaten tarif edilmez bir duygu vardı şimdi o duygu daha çok pekişti
şimdi tek dileğim kelebegimle yanyana gelmek onu kanlı canlı görmek sarılmak ......
bu postta bişey daha söylemek istiyorum cnm babacığımla ilgili o şu an burda biliyorum adını her andığımda geliyo çünkü o bir şehit beni duyuyor ve eminim şuan o kadar mutlu ki arkadaşlarının kendisini unutmadığına ve 20 yıl dahi geçmiş olsabile  hatırlandığına :( neden olduğunu ben söyleyim benim babam o kadar mert ve arkadaş canlısı biriydiki hala yaptığı iyilikler ve kazandığı arkadaşlıklarla adından söz ettirebiliyo veben böyle bir insanın kızı olduğum için gurur duyuyorum ............

11 yorum:

  1. Canim benim, bende seni gormeyi okadar cok istiyorum ki, suan okadar duygu yukluyum ki kendimi tutamiyorum gozlerim dolu dolu, ne soyleyecegimi bilmiyorum, rabbim guzel gunlerde bir araya gelmeyi nasip etsin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşlh cnm ben inanaıyorum o engüzel günde senin yanında olacam inşlh :)

      Sil
  2. varya ikinizin postunuda heyecanla okudum her anınızda yanınızda gibi.ama buluşupta görüşürseniz (Allah inş nasip eder)benıde unutmayın banada sarılacaaan haticeciiim kıskanırım beeeen:)
    Babacığına Allah gani gani rahmetler eylesin herzaman dualarımız onunla.Allahım mekanımız şehitlere yakın kılsın inş.çok öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmsın fatmaaaa ya bu fatmalar çekiyo beni galiba (KAYNANAMDA FATMA :p)fatmacım sen uzaklarda degilsin onun için sana her an bi süpriz yapabilirim cnm hazırlıklı ol sana sarılmadan gitmem bu istanbuldan cnm merak etme sakın çok öptm
      güzel dileklerin için çok sagol allah razı olsun

      Sil
    2. ogünü sabırsızla bekliyorum.

      Sil
  3. Durun kiz bu ne böyle sinirimdenmi desem kiskancligimdanmi desem oturup aglayacam simdi :) saka saka tabikide sinirimden degil ama kiskanmiyor degilim hani sizi ama bu kiskanclik güzel olanindan vallahi bak :) Rabbim mekanini cennet etsin babanin canim böyle bi insanin kizi olupda gurur duymaman imkansiz olurdu zaten canim.. Rabbim yüzünüzdeki gülümsemeyi hic eksik etmesin insallah hep daim etsin insallah bitanem siz heyecanlaniyorsunuzda bana ne oluyorrr ya bi hos oldum bende heyecanlandim rabbime binlerce kez sükürler olsunki böyle cana yakin samimi arkadaslar dostlarla karsilastirdi beni cok öpüyorum fistigimmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah razı olsun fatmam sende bizim kardeşimizsin hemde engüzellerinden sende gurbettesin ve biz ordan arkadaş oluyosak ne mutlu bize :)

      Sil
  4. Ne güzel bir tesadüf böyle :)))

    YanıtlaSil
  5. Senmiydin o canım yaa bende çok şaşırmıştım kelebek misalinin postunda okuyunca.Ne güzel böyle tesadüfler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm benim ne güzel dimi vakti zamanmında babamla şimdi benle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...