Çarşamba, Haziran 12, 2013

istanbul aşkım depreşti ve ben geri döndüm

istanbuldan taşındıktan sonra bir yazı yazmıştım ve sevgili ebru bana süpriz yapıp seslendirmişti yazımı ben kendi bloguma koyamamıştım ozamanki duygu yogunlugum yüzünden ama şuan tekrar aynı duyguları hissedince yazım aklıma geldi ve ebrucugumun sesinden dinlemek ve sizlerle paylaşmak istedim 
bana bu  güzel süprizi yapan ebruma ve fatmama cok tesekkürler









bu arada küçük bebişim dünyaya gözlerini actı rabbime bin şükür en kısa zamnda onunla ilgili bir post yapmak istiyorum
sevgilerrr

3 yorum:

  1. Yaaaaa haticem yaaaa gece gece aglattın beni istanbul kadar seni özleyenlerde var buralarda unutma bunu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum canım benim blog dünyasının kazandırdıgı can arkadaşım bende seni cok özlüyorum

      Sil
  2. Cokkk güzel yazilmis bir siir vede cok güzel okunmus bir siir :) Ikinizide tebrik ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...