Pazar, Ocak 29, 2012

stresli yaşam

stresle hayatlarımızı mahvettiimizi biliyoruz buna karşın her anlamda hala strese göz yumuyoruz bizim ailede de stresin baş kişisi abim abim 27 yaşında ve dört yılllık evli ikinci bebeklerini bekliyo şu sıralar  ama gel görki abim *eşi her hastaneye gittiğinde bir problem problem ne mi ? abim evet ebim herşeyi problem eden bir insan aslında problemleri problem haline kendi getirdiğinin farkında bile değil  neyse yengem bu gün yine hastaneye gitmiş bebekte damar genişlemesi var galiba diye yengemi büyük ultrasyona göndermiş çarşambaya sonuç çıkacakmış ama abim çarşambaya kadar tabiki dayanamaz onun için pazartesiye başka bir doktordan randevu aldı her ne kadar sorun yok desekde inandıramadık abimi  aslında onun adına üzülüyorum herşeyi stres haline getiriyo aslında hastalık da sağlıkta bizler için ben hala olacağım için mutluyum biliyorum kızımız bu problemide yenip aramıza katılacak sağlık bir şekilde inşlh..ama abimin her problem karşısında bu kadar zayıf olmasına dayanamıyorum şimdiden kurtulursam diye iki adak adamış herşeyi adağa bağlar bide  anlayacağınız biraz stresli bir ailem var ama ben onları çok seviyorum şu sonucuda çok merak ediyorum Eğer bişey yokken insanlara bu yükü yükleyen o doktor ablamızıda kınamak istiyorum tabi sonuç çıkınca ama ben inanıyorum bişey olmicak herneyse gene çok konuştum dertler demiştik ya hiç bitmicekler galiba ama ben yazacam ve devam edecem  hayatı dertsiz yaşamaya çalışmayaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...