Cumartesi, Haziran 30, 2012

Çarşamba, Haziran 27, 2012

düğün sezonunu açtık

 dilara ve şevval bir heves hazırlandılar kınaya yengemin kardeşinin düğünü vardı ona hazırlanalım dedik bende kızçelerimi bir güzel prensese çevirdim dilaram kocaman mı olmuş ben mi yanlış görüyorum korkuyorum bu kızın büyümesinden sanırırım..
 beyazlar içinde ne de hoş yavrum benim annelik duygularım depreşti gene.:)

 elticiğimle beraberim çok seviyorum o nu çok şükür çok iyi anlaşanlardanız ilk günden beri ablam gibi sagolsun çok da güzel olmuştu o gece bayıldım hani abim şanslı adam vesselam :P
 gelin hanım çok şekerdi  çok sevdim hayırlı uğurlu olur inşlh yanındakide eltimin kızı şaşıranlar olabilir ama evet onun kızı maşallah demeyi unutmayın
 erzurumluların adetiymiş kınadan sonra böyle bir sofra kurdular hehe :) agzım açık kaldı bizim oaralarda yok çünkü böyle bişey güzel bir adet erkek tarafı uzaktan gelmişti çünkü ama benim için kötü oldu zaten biraz dikkat ediyodum bunu görüncede ahhhhhhh ahhhhhhh sormayın yani ama tuttum kendimi :P
çok güzel bir geceydi hernekadar geç gidip çok fazla kurtlarımı dökemesemde güzel di
herkese mutlu güzel günler diliyorum
SEVGİLER..........

Salı, Haziran 19, 2012

ahhhhh maşukiyeeeee

kızçeler nasılsınız bakalım ben bu aralar o kadar yoğunumki anlatamam memeleketten bacım gelmişti onunla gez gez bi hal olduk şimdide görümceciğim geldi yanıma daha doğrusu sakaryadaki oğlunun mezuniyet törenine gelmişti bizde gidip alalım ablamızı dedik iyide ettik..
çünküüüüü  maşukiye kasabasına da uğrama şansımız oldu sagolsun kocişim beni kırmadı ve beraber gezdik doğa harikası bu yeri
 şellalesini bizim hatayın harbiye şelalesine benzettim hataya gitmek niyetindeyseniz mutlaka görün derim...
  tam bir doğa harikası maşukiye çok sevdim

 her yer alabildiğine su insanın içi açılıyor helede harika kahvaltları var tavsiye ederim

 .
bu gece kaçamak yapıp yazdım sizlere haftaya kayınvalidem ve teyzem geliyor inşlh ben misafirlerimi agırlayacagım bu yaz benim için dolu dolu geçiyor çok şükür bende sanırım ramazanda tatil yapacağım bakalım şimdilik benden bu kadar  inşlh sizlerde beni yorumlarınızla yalnız bırakmazsanız sevinirim
sevgi ve muhabbetle...........

Cumartesi, Haziran 09, 2012

çok güzel bir seneydii malesef BİTTİ......

sözün bittiği yerdeyim aslında şu an bişe ye alışırsınız ya hani hiç bitmicek gibi yaşarsınız baglanırsınız da kimi zaman bende öyle bir sene geçirdim bu sene kursta ilk günlerde sıkıldıgım bu kursta biter mi dedigim olmuştu daha sonra hiç bitmesin dediğim hatta hocama siz neden 3 ,4 yıl egitim vermiyosunuz ki demişliğim bile oldu :)
acısıyla tatlısıyla tam 9 ay geçirdim kurs ta amacım kuranı kerimi daha güzel okumak ve öğrenmekti tabiki amacıma ulaştım harika bir eğitim aldım .
onun yanında harika bir hocayla tanıştım ve çok ama çok dostane arkadaşlarla :)
kimi zaman güldük kimi zaman ağladık .
ben yarışmaya hazırlandım tabi arada o da ayrı bir maceraydı ...
gezdik , tozduk , dertleştik ,yaniii ben gittim ve çok sevdim herkese tavsiye ederim:)
 hocam adı elif harika bir insan çok sevdim allah ondan razı olsun
 sınıfım çok şeker teyzelerle tanıştım inanın bir aile gibiydik :)
 kankam :P geçte olsa birbirimizi bulduk ve çok sevdik artık unutulmayacaklar listesinde ve asla unutulmayacak...
 ve son bir veda karesi hep birlikte :)
karnelerini almış çocuklar kadar mutluyduk .....
amacımız vardı kuran ımızı daha güzel öğrenebilmek ve bunun sonunda belge almak baha biçilemezdi çünkü eeee hepimiz ev hanımıyız neticesinde :)


herkese hayırlı haftasonları ben bacımla gezmelerde olacam sizde gezin emi :))) byyyyyy

Pazar, Haziran 03, 2012

hafta sonu ganimetleri


evet bu gün yine yeni yeniden ikea yaptık kızçelerimle ve tabiki forum istanbul ben bu iki yerin bağımlısı oldum iyice valla şu istanbuldan gidersem ne yaparım bilmiyorum artık hadi bakalım ganimetlere geçelim.

ikea cicilerim öncelikle bir iki parça çok yakından çekemedim makineme alışma aşamasındayım


bunlarda watsons ve gratis cicilerim cadımla gittiğimizde allık setini evde kaybetmiştim kendi beceriksizliğimle tabi tekrar aynısından aldım birde şu yeni çıkan BB kreminden aldım garnier bakalım nasıl deneyenler güzel demişti onlara uydum aldım bakalım 

veeee buda ben yeni ve asıl cicime kavuştum sagolsun kocişim bana süpriz yaptı forum istanbula geldi ve makine begenip aldık birtane öyle aman aman canon filan degil ama işimi görür gerçi hatılı sayılır bi paraya aldık bakalım allah mahcup etmesin inşlh güzeldir bakacagız artık hadi ben kaçar 


herkese iyi hafta sonlarıııııııı ......................
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...